Wat als ik de pasmaten niet binnen de 2 weken teruggeef?

Gepubliceerd op 27/06/2025

Als we de pasmaten niet binnen de afgesproken termijn terug ontvangen, worden ze automatisch gefactureerd aan de standaard verkoopprijs.

Deel dit bericht

Gerelateerde vragen

Ja. We proberen de pasmaten die je ontvangt zoveel mogelijk rechtstreeks op te nemen in je bestelling. Zo verloopt alles sneller én efficiënter. Zodra je ons de maten per persoon doorgeeft, zorgen wij voor een correcte verwerking in de definitieve bestelling.

Worden de pasmaten verwerkt in mijn uiteindelijke bestelling?

Kleding Pasmaten

Zeker! Op afspraak ben je welkom in onze showroom om alles rustig te passen. Contacteer ons even om een moment vast te leggen.

Kan ik ook passen in de showroom?

Kleding Pasmaten

Pasmaten moeten in perfecte staat worden terugbezorgd. Bij schade, vlekken of duidelijke gebruikssporen rekenen we het artikel aan.

Wat als een pasmaat beschadigd of bevuild terugkomt?

Kleding Pasmaten

Wij zijn gesloten tussen Kerst & Nieuwjaar.​ Wij sluiten onze deuren van 24 december 2020 t.e.m. 3 januari 2021 en staan terug paraat vanaf 4 januari.